Wydawanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu lub przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu na rzecz innej osoby
Nazwa sprawy: | Wydawanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu lub przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu na rzecz innej osoby |
Jednostka odpowiedzialna: | Wydział Architektury i Budownictwa |
Zakres świadczonej usługi: | Wydawanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu lub przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu na rzecz innej osoby. |
Miejsce załatwienia sprawy: | Wydział Architektury i Budownictwa ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno pok. nr 2.24; tel.: 61 424 07 51 e-mail: architektura@powiat-gniezno.pl godziny przyjęć klientów: 7:30 – 15:30 |
Wymagane dokumenty: |
|
Opłaty: |
Opłatę na przekazie należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Gnieźnie NR BS – Gniezno 18 9065 0006 0000 0000 6956 0005 z dopiskiem opłata budowlana lub wpłacić do kasy Urzędu Miejskiego w Gnieźnie ul. Lecha 6 (w poniedziałki w godz. 8:30-15:00, wtorek - piątek w godz. 8:00-14:00) |
Termin załatwienia sprawy: |
Wydanie decyzji zgodnie z art. 35 § 3 ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. Stronami w postepowaniu o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę są jedynie podmioty, między którymi ma być dokonane przeniesienie decyzji. Przygotowaną decyzję o przeniesieniu pozwolenia na budowę wraz z załączonymi projektami, dziennikiem budowy inwestor odbiera osobiście lub przez osobę upoważnioną. Decyzja staje się ostateczna po upływie 14 dni od daty potwierdzenia jej odbioru przez ostatnią ze stron postępowania. Strona ma prawo zrzeczenia się odwołania na podstawie art. 127a § 1,2 oraz art. 130 § 4 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego.
|
Sposób załatwienia sprawy: | Decyzja. |
Tryb odwoławczy: | Organem odwoławczym jest Wojewoda Wielkopolski w Poznaniu. Termin wniesienia odwołania od decyzji przez strony wynosi 14 dni, odwołanie odbywa się za pośrednictwem Starosty Gnieźnieńskiego. |
Dodatkowe informacje: |
Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta, parter – holl główny, w godzinach urzędowania tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie Wydział Architektury i Budownictwa ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno |
Podstawa prawna: |
|
Kategoria | Architektura i budownictwo |
Wydział | Wydział Architektury i Budownictwa |