Nazwa sprawy: |
Wydawanie decyzji o udzieleniu pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych |
Jednostka odpowiedzialna: |
Wydział Architektury i Budownictwa ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno II piętro, pok. nr 2.22; 2.24; 2.25; 2.26 tel.: 61 424 07 33; 61 424 07 51; 61 424 66 78; 61 424 07 61 e-mail: architektura@powiat-gniezno.pl godziny przyjęć klientów: 7:30 – 15:30 |
Zakres świadczonej usługi: |
Wydawanie decyzji o udzieleniu pozwolenia na rozbiórkę obiektów budowlanych |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Wydział Architektury i Budownictwa ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno II piętro, pok. nr 2.22; 2.24; 2.25; 2.26 tel. 61 424 07 33; 61 424 07 51; 61 424 66 78; 61 424 07 61 e-mail: architektura@powiat-gniezno.pl godziny przyjęć klientów: 7:30 – 15:30 |
Wymagane dokumenty: |
pełnomocnictwo (jeżeli ustanowiono pełnomocnika). |
Opłaty: |
Opłatę na przekazie należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Gnieźnie NR BS – Gniezno 18 9065 0006 0000 0000 6956 0005 z dopiskiem opłata budowlana lub wpłacić do kasy Urzędu Miejskiego w Gnieźnie ul. Lecha 6 (w poniedziałki w godz. 8:30-15:00, wtorek - piątek w godz. 8:00-14:00) |
Sposób załatwienia sprawy: |
Decyzje wydawane są niezwłocznie w terminie miesiąca od dnia złożenia kompletnego wniosku. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin rozpatrzenia sprawy wynosi 2 miesiące. Do w/w terminu nie wlicza się terminów przewidzianych Przygotowaną decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę inwestor odbiera osobiście lub na podstawie udzielonego upoważnienia czy pełnomocnictwa. Decyzja staje się ostateczna po upływie 14 dni od daty potwierdzenia jej odbioru przez ostatnią ze stron postępowania. Strona ma prawo zrzeczenia się odwołania na podstawie art. 127a § 1,2 oraz art. 130 § 4 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego. Decyzja jest ważna przez okres 3 lat od daty kiedy stanie się ostateczna. |
Termin załatwienia sprawy: |
Wydanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę. |
Tryb odwoławczy: |
Organem odwoławczym jest Wojewoda Wielkopolski w Poznaniu. Termin wniesienia odwołania od decyzji przez strony wynosi 14 dni, odwołanie odbywa się za pośrednictwem Starosty Gnieźnieńskiego. |
Podstawa prawna: |
|
Dodatkowe informacje: |
Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta, parter – holl główny, w godzinach urzędowania tj. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie Wydział Architektury i Budownictwa ul. Papieża Jana Pawła II 9/10 62-200 Gniezno |
Formularze wniosków i druki do pobrania: |
Projekt Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych współfinansowany ze środków
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach konkursu Rozwój elektronicznych usług publicznych