Obok Chorwacji, Turcji oraz Litwy, wystawiało się ponad 300 narodowych i regionalnych organizacji promocji turystycznej, biur podróży i agencji turystycznych. To co odróżniało 13 edycję targów od poprzednich, to niewątpliwie wszechobecna muzyka. W tym roku to właśnie magia różnorodnych dźwięków zwabiała tłumy potencjalnych turystów na poszczególne stoiska. Żywiec i Beskidy przyciągały grą kapeli góralskiej, Przemyśl i okolice muzyką cygańską i żydowską, z kolei rejon Kaszub charakterystycznym folkowym śpiewem.
Stoisko gnieźnieńskie również cieszyło się ogromną popularnością. Odwiedzali je m.in.: młodzi archeolodzy, marzący o praktyce na Ostrowie Lednickim jak i rodzice z dziećmi, pragnący zapoznać swe pociechy z korzeniami państwowości polskiej. Wszyscy odwiedzający gnieźnieńskie stoisko mogli liczyć na fachową obsługę.