Stoisko polskie znajdowało się w bardzo dobrze usytuowanej hali nr 15. Łącznie polską branżę turystyczną reprezentowało 135 wystawców. Pośród nich znajdowało się stoisko Wielkopolski przygotowane przez Wielkopolską Organizację Turystyczną, wraz ze stanowiskiem gnieźnieńskim. Wspólny punkt informacji turystycznej gnieźnieńskich podmiotów, zlokalizowany był w dobrym miejscu, łatwo zauważalnym przez odwiedzających. Dzięki czemu łatwiej można było dotrzeć do potencjalnego turysty. Obok najbardziej rozpoznawalnego za granicą Szlaku Piastowskiego, na stanowisku gnieźnieńskim, można było zapoznać się z folderami informującymi o bazie noclegowo - gastronomicznej ( hotele, restauracje itp.), jak i z możliwościami spędzenia aktywnie czasu w regionie. Tutaj zainteresowanych nie brakowało. Dzięki fachowej obsłudze wspólne stanowisko Powiatu, Miasta i Organizacji „Szlak Piastowski” cieszyło się ogromną popularnością.